Harold
Drijvende kracht achter EKKER Resultaatmanagement is Harold Kersten:
"Met ruim 25 jaar professionele praktijkervaring in de ICT-dienstverlening en een gedegen theoretische bagage, ben ik ervan overtuigd dat ik in vele rollen snel tot resultaat kom en van grote toegevoegde waarde ben in tal van opdrachten en omgevingen. Mijn specialiteit ligt binnen het werkveld van Service Management en inrichting/verbetering van serviceorganisaties en -processen. Ik lever kwaliteit, ben zeer gericht op resultaat en houd ervan om de mensen in de bestaande organisatie mee te nemen in een positieve verandering."
Specialiteit
de besturing en kwaliteit van serviceorganisaties verbeteren. De levering van bestaande diensten optimaliseren en van nieuwe diensten implementeren
Certificeringen
o.a. ITIL 4 Managing Professional, ITILv3 Expert, ITIL v2 Service Manager, Lean, Agile - Scrum, BiSL, ISO20000, Prince2, MCSE
Opleiding
HBO-Bedrijfsinformatica / Informatiekunde
Branches
Ervaring bij overheid (Ministerie van Justitie en Veiligheid, de Rechtspraak, Rijkswaterstaat) en commerciële organisaties (KPN, Getronics, ABN Amro, HTM, BT, Shell)
Competenties
o.a. open, mensgericht, communicatief, resultaatgedreven, betrokken, stressbestendig, organisatiesensitief
Rollen
o.a.: (Service) Management Consultant, Business Consultant, Service Manager, Service Delivery Manager, Service Level Manager, Demand Manager, Proces Manager, Leveranciersmanager, Ketenmanager, Implementatiemanager, Adviseur, Project Manager, Interim Manager.